کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی اهواز آماده بهره‌برداری است  

 مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز گفت: نخستین کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی شهر اهواز با ظرفیت ۱۰۰ تُن آماده بهره‌برداری است.

 آخوند شوشتری مدیرعامل و عضو هئیت مدیره سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با اشاره به راه اندازی کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی با ظرفیت ۱۰۰ تن در این کلانشهر گفت: محصول این کارخانه در ۵ نوع دانه بندی مختلف تولید خواهد شد.

او عمده استفاده این محصولات را در زیر سازی، کفپوش سازی و ساخت قطعات بتنی عنوان کرد و افزود: تولید این محصولات در صورتیکه در اختیار شهرداری و سازمان‌های مرتبط با تولید محصولات این کارخانه باشد می‌تواند هزینه بسیاری از طرح‌های عمرانی را کاهش دهد  و عمران وآبادی شهرمان را تسریع ببخشد.

مدیرعامل و عضو هئیت مدیره سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز   ادامه داد:  باید در کنار این کارخانه، کارخانه‌های جانبی برای تولید برخی قطعات بتنی تاسیس شود.

آقای آخوند شوشتری می‌گوید: شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری، عزمی جدی برای حل معضل نخاله و تبدیل آن به بازیافتی قابل استفاده و مفید دارند و نخاله‌های ساختمانی که تهدیدی جدی برای سلامتی مردم و محیط زیست هستند با برنامه ریزی و تلاش همه همکاران به فرصتی برای عمران شهر تبدیل خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.